Acuario Norte

 
Este sitio utiliza cookies propias y de terceros. Si continúa navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK Más Información.

Autor Tema: 90 de juincho  (Leído 11664 veces)

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

05-Enero-2015, 16:02

Bueno, algúns xa me coñecedes e sabrledes de min que son un pregunton, penso que e o momento de ir enseñando o 90 xa que en breves espero facerlle u reseteo e asi fareino correctamente dende o principio.
o filtro: en un biobox, para que saibades que capacidade bioloxica ten, pero en canto a motor, anda xustinho e o calendor tamen e suficiente polo que indica o termomentro que lle teño. Ainda que leva un ano montado e dinme conta hoxe de que estaba a metade de potencia, tras limpalo e aumentala o maximo parece que vai moito mellor.
De luz si que vou fatal xa que solo teño 18 w para 90 litros, cando xunte o necesario para o reseteo, o proximo xa vai ser a iluminacion, en principio pensei nos tubos de leds que se venden en greenice.
peixes:
-unha parexa de gurami perla
-unha parexa de apistograma borelli
-dous zorros voladores
-4 da mesma familia pero mais pequenos, ahora mismo non me acorda o nome.
-dous platis
8-10 corys pimienta y sal
un pleco ( chegou a min por erro, queria u ancistrus polo tema das algas)
abonado: en teoria segue facendo efecto o sustrato que hay debaixo da area de silice, e adito algo de sulfato potasico.
co2: casero
alimentacion: grindal (cepas en proceso de recuperacion) (todas, por desgracia), comida conxelada (cyclops), e escamas casi nunca, o que si e que tamen lles voto casi diariamente pastillas de fondo.
Ahora unhas fotos para que vexades o aspecto que ten e nada, por ahora mentras non xunte cartos para o reseteo pouco mais que contarvos.
pd: non podo subir fotos e ahora que escribin esto subo igual,  o problema e que meu movil nin garda as fotos no formato adecuado creo, se sabedes como arranxalo suboas, sinto..

Enviado desde mi GT-I8160 usando Tapatalk 2



05-Enero-2015, 16:53
Respuesta #1

destesme mala sorte, fundeuseme a luz e comprei un tubo de 18w life-glo, seica era o mais apropiado

Enviado desde mi GT-I8160 usando Tapatalk 2



05-Enero-2015, 17:03
Respuesta #2
  • RichardNopQZ
  • Veterano
  • ***
  • Mensajes: 876

Juincho seica andas a procura de unha parella de ancistrus, eu inda non os teño ven sexados porque aínda son novos, pero seguramente me sobrará unha parella, se a queres cando a teña disponible regalocha  :gño:

Esa iluminación si que era bó darlle un cambio, penso que é o máis floxo no acuario.

Saudos!



05-Enero-2015, 19:12
Respuesta #3

bua mil gracias Cenfos, xa.. e oxe xa gastei 15 euros nun tubo xa ke rebentou a economia jajajaj, toume planteando algun bricoapaño barato pero aver.. haha

Enviado desde mi GT-I8160 usando Tapatalk 2



05-Enero-2015, 20:12
Respuesta #4

Unas fotitos


05-Enero-2015, 21:41
Respuesta #5

Xa sergio, seica teño que subilas a web porque desde o movil non me deixa e nnsei como facelo, mañan miro aver se atopo o xeito que ahora con esta luz nova vese mais bonito

Enviado desde mi GT-I8160 usando Tapatalk 2



06-Enero-2015, 00:33
Respuesta #6
  • Veterano
  • ***
  • Mensajes: 676
  • acuariofilo/killiofilo

Juiiiincho, que este foro no es gallego exclusivo... Que es de toda la zona norte, e igual que agradecemos que los post no sean en vasco o catalan, aunque seamos muchos gallegos, por respeto limitemos su uso.
« Última modificación: 06-Enero-2015, 12:12 por Marneus »
Corrige al sabio y lo harás mas sabio, corrige al necio y lo harás tu enemigo


06-Enero-2015, 00:38
Respuesta #7
  • Colaborador
  • Veterano
  • ***
  • Mensajes: 8.114

También tenemos algún amiguito del este y del sur  :gño:


07-Enero-2015, 00:21
Respuesta #8

Puees perdon a todos :-\
Sabeis que no fue a mala fe, aver si mañana subo las fotillos

Enviado desde mi GT-I8160 usando Tapatalk 2



07-Enero-2015, 00:38
Respuesta #9
  • Veterano
  • ***
  • Mensajes: 676
  • acuariofilo/killiofilo

Corrige al sabio y lo harás mas sabio, corrige al necio y lo harás tu enemigo


07-Enero-2015, 19:11
Respuesta #10

aver si funciona... si funciona a la noche saco fotos jaja

Enviado desde mi GT-I8160 usando Tapatalk 2



07-Enero-2015, 23:27
Respuesta #11

Tienes que copiar el enlace que pone Direct.
A la derecha donde pone SHARE LINKS copias la que pone direct.



Saludos
Cría cuervos.
Y tendrás muchos.


07-Enero-2015, 23:57
Respuesta #12

gracias Noeel jaja quien sabe sabe:))

Enviado desde mi GT-I8160 usando Tapatalk 2



11-Enero-2015, 15:43
Respuesta #13

Un par de fotiños mais..





« Última modificación: 11-Enero-2015, 23:16 por Nell »


11-Enero-2015, 22:58
Respuesta #14
  • Veterano
  • ***
  • Mensajes: 676
  • acuariofilo/killiofilo

Juiiiin! Que estas tampoco se veeen! Antes de darle a publicar dale a previsualizar (justo al lado de publicar) y si en la previsualizacion no se ven las fotos en el foro tampoco se veran
Corrige al sabio y lo harás mas sabio, corrige al necio y lo harás tu enemigo